Kernactiviteiten
Naast het opstellen van beleid, procedures en reglementen verlenen wij bovenal praktisch advies en resultaatgerichte ondersteuning op het gebied van P&O.
Concreet betekent dit dat we ons bezighouden met:
• het opstellen van organisatieschema's
• het opstellen van functieomschrijvingen
• de functiewaardering en beloning
• de toepassing van arbeidsvoorwaarden, CAO- en personeelsregelingen
• de selectie en aanname van nieuwe medewerkers
• het opstellen arbeidsovereenkomsten
• begeleiding en verslaglegging van functioneringsgesprekken
• advisering over opleiding en loopbaanplanning
• ziekteverzuimmanagement
• arbeidsomstandigheden
• personeelszorg
• personeelsbeheer, aanleggen personeelsdossiers
• conflicthantering
• mediation
• ontslag
Hiernaast zijn wij op interim-basis actief bij grote (internationale) bedrijven, ter vervanging van de HR-manager en/of omdat er tijdelijk extra ondersteuning en/of expertise nodig is.
Kortom:
Bij WE P&O-consultancy kunt u terecht voor al uw vragen op het gebied van personeelszaken!
|